Ostutingimused

Veebipoe Kingland.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Mardemain (Müüja) registrikoodiga 10513427 ning asukohaga Tartumaa, Ülenurme Vald, Lemmatsi Küla, Kannistiku tee 51, 61704, e-posti aadress info@kingland.ee

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik Veebipoes kuvatud hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  • Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda OÜ Mardemain jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlustest.
  • Veebipoes kuvatud tooted on reeglina laos/kauplustes olemas. Nimetatud toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh.kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.
  1. Tellimuse vormistamine
  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ja kaupa ostukorvist eemaldada kuni kauba eest tasumiseni.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  • Veebipood saadab Ostja e-posti aadressile tellimuse kinnituse. Kauba kättetoimetamisel lisatakse Müüja poolt saadetisele arve.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  1. Kohaletoimetamine
  • Kaupu saadetakse vaid Eesti piires.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  1. Taganemisõigus
  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@kingland.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt. vale või defektiga asi). Kauba tagastamise kulu sõltub Ostja asukohast ja tagastamise viisist.
  • Kaupa saab tagastada 14.päeva jooksul alates kauba kättesaamisest pakiautomaadi kaudu, mille kaudu kaup Ostjani toimetati ning ostja kasutab sama pakiautomaadi uksekoodi (nt SmartPost) mida paki kättesaamisel või SMS-iga saadetud tagastuskoodi või sama pakikoodi (nt Omniva).
  • Kaup tuleb tagasi saata Smartposti või Omniva pakiautomaadiga Tartu Ringtee Selverisse telefon +372 53471204
  • Punktis 4.7 kirjeldatud viisil kauba tagastamisel on kauba tagastamise kulu võrdne kauba kohaletoimetamise kuluga ning kaba tagastamise kulu arvestatakse maha Ostjale tagastamisele kuuluvast summast, s.t Ostjale tagastatakse ainult kauba eest tasutud müügihind.
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Jalatsikarp pakendatud kilepakendisse vm.
  • Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Veebipood Ostjale e-postiga.
  • Ostja peab kauba tagastama taganemisavalduse esitamisele järgneva 14.päeva jooksul või esitama sama aja jooksul tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul üle andnud logistikafirmale.
  • Ostjal on õigus tagastada kaup füüsilisse kauplusesse asukohaga Sepa Keskus, Tartu, Sepa 21 juhul kui Müüja on sellise võimaluse Ostjale pakkunud. Sellisel juhul ei kaasne Ostjale kauba tagastamise kulu.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14. päeva jooksul kõik Ostja lepingu alusel saadud tasud, sh kättetoimetamise tasu. Kõik maksed tehakse Ostja arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  1. Pretensiooni esitamise õigus
  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
  • Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.
  • Kliendil on soovitatav esitada pretensioon info@kingland.ee
  • Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab ostja kahe kuu jooksul saatma toote tagasi meie Veebipoe teenindusse:
    • aadressil Tartumaa, Ülenurme vald, Lemmatsi küla, Kannistiku tee 51, 61704
    • või saatma Tartu Ringtee Selveri pakiautomaati (tel.+37256304632)
    • või tooma OÜ Mardemain kauplusesse Sepa Keskuses, aadressil Tartu, Sepa 21
    • ning lisama tootega kirjaliku avalduse järgneva infoga:
      *Kliendi nimi ja kontaktandmed
      *kaebuse esitamise kuupäev
      *tootel ilmnenud defekt
      *arve number, lisada arve koopia
    • Defektiga tagastatud toode peab olema puhastatud.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud mõistlikud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Veebipood ei vastuta:
    • Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest
    • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise järel
    • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral
  1. Isikuandmete töötlemine ja otseturundus
  • Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a makseteenust vahendavale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik ostu eest tasumiseks, ja posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
  • Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
  1. Muud
  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kingland.ee või helistada telefonil +372 5347 1204
  • Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja OÜ Mardemain Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
  • Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega on nii Ostjal kui Oü Mardemainil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
  • Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resulution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.